dissabte, 9 d’abril del 2011

ESTADA EN SEIDIA (BENASSAL)

Hola a tots!
Dijous i divendres vam anar a Benassal per tal de fer una estada de dos dies en una casa de colonies. Vam estar tota la setmana parlant del que fariem, del que ficariem a la maleta...i per fi va arribar el dia, quines ganer teniem ja! Aixi que dijous a les 9:30 vam pujar a l'autobús amb les nostres maletes i vam començar el viatge. Quan vam arribar a Seidia, vam coneixer als monitors, vam esmorçar, deixar les maletes, jugar un ratet....i de seguida a dinar, per agafar forces ja que per la vesprada vam anar d'exursio al bosc del "Rivet". Alli ho vam passar d'allò més bé! Vam coneixer diferents tipus d'arbres, d'animalets, de flors...despres vam berenar i vam jugar un ratet.
Per la nit vam sopar tots junts ens vam ficar el pijama i...vam fer una gran festa!Que bé ho vam passar cantant i ballant...i que cansats vam acabar, aixi que vam anar tots a dormir.
Al dia següent, ens vam alçar, ens vam vestir i vam baixar a desdejunar. Calia tornar a agafar forces ja que ens anavem...a la FONT EN SEGURES. Alli vam aprendre com arriba l'aigua des de les muntanyes fins la font i tantes altres coses. Despres un altra volta d'excursió fins arribar a la casa, dinar...i fer un taller de plantes aromàtiques.
Finalment vam tornar a pujar a l'autobús i cap a casa molt contents i... esgotats!
Ací ho podeu vore, que val més una imatge que mil paraules...